sobota, 24 czerwca 2017

RECENZUJEMY #5 MASECZKI 7 TH HEAVEN

Witajcie kochani w kolejnym poście. Jakiś czas temu dostałam małą paczkę z czterema maseczkami od  7th Heaven , a dzisiaj przychodzę właśnie z efektami - recenzją. Zapraszam!


Maska błotna 2w1:
pomaga w detoksie skóry,
ma działanie 2w1 - oczyszczającej oraz peelingu ze skorupkami orzecha włoskiego



Na pierwszy rzut idzie maska błotna z węglem drzewnym, która łączy działanie peelingu mechanicznego, drobnoziarnistego z właściwościami oczyszczającej maseczki błotno-węglowej. Skóra po zdjęciu jej jest genialnie czysta oraz oczyszczona. Moja skóra na szczęście nie reaguje TAK BARDZO jak skóra wrażliwa, natomiast lekko mnie podrażniła. Maskę trudno było mi ściągnąć jednak jakoś dałam radę.
3/5

Plastry oczyszczające na nos 3 sztuki
mają za zadanie wyciągnąć zanieczyszczenia, pory, wągry



Zawierają naturalny węgiel leczniczy, który wchłania nadmiar sebum, wyciąga zanieczyszczenia z mniej widocznych porów wokół nosa oraz pył wulkaniczny oczyszczający martwe komórki skóry. Zestaw zawiera 3 oddzielnie pakowane plastry Przed aplikacją należy zwilżyć nos i jego okolice, by plaster dobrze przykleił się do skóry i pozostawić na ok. 10-15 min. Po ściągnięciu nos stał się wyraźnie gładszy, oczyszczony, a zaskórniki zredukowane. Nie przypuszczałam że plastry mogą okazać się tak efektywne!
4/5

Maska regeneracyjna do włosów kokosowa
- przeznaczona do włosów osłabionych, wysuszonych i cienkich,
- odżywia,
- wzmacnia,
- zwiększa objętość od nasady włosów,



Trzeci maseczka - dla odmiany do włosów - regeneracyjna o zapachu kokosu. Nie sądziłam że do włosów mogą być maseczki jednego użytku a tu proszę niespodzianka! Fajna sprawa - np. na wyjazdy. Co do maseczki  - z racji że ja mam bardzo długie włosy i ciągle używam, kupuję, testuję nowe ''szampony'', ''odżywki'' itp., to ta maska nie zrobiła na mnie dużego zaskoczenia. Używałam wiele lepszych produktów więc mogę ocenić że maska jest OK, ale bez rewelacji. Duży, największy plus to to, że ślicznie pachnie

3/5

Truskawkowa maska 
-  ma za zadanie odżywić, nawilżyć



No i na sam koniec zostawiłam maseczkę która niestety mi się nie sprawdziła, na dodatek zaszkodziła mi. Gdy ją zmyłam zobaczyłam na nosie, pod nosem, na policzku oraz brodzie małe krostki. Męczę się z nimi jeszcze jednak je teraz uleczam. Jedynym plusem tej maseczki to to, że ładnie pachnie - nic więcej.
1/5

Dziękuje serdecznie  7th Heaven  za możliwość przetestowania produktów.






3 komentarze:

  1. Szkoda, że żadna maseczka nie dostała oceny 5/5. Przynajmniej będę wiedzieć że nie warto marnować kasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te plastry na nos i są świetne, nie przypuszczałam, że za 5 zł można kupić taki fajny produkt :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam kiedyś czekoladową - pachniała obłędnie! Na szczęście nie mam wrażliwej skóry więc mogę używać takich przyjemnych kosmetyków do woli :-)

    OdpowiedzUsuń